Direktlänk till inlägg 15 juni 2018

skolavslutnings naglar

Av sweetsnailart - 15 juni 2018 23:45

Hej, här är mina skolavslutnings naglar. gorde dom enkla för jag hade en rosa byxdräss med blommor, så tyckte att det vart fint med några enkla silver glittrande naglar som matchade med mina smycken. Jag tyckte dom passa perfekt till skolavslutningen för dom är så härligt glittrade i solen.

.     

Jag börgade med mitt essie lack i färgen: blanc, som en bas för att det silvriga som fick lättare att täcka. sen tog jag två lager av china glaze, platinum silver 627. Och för att få det glittriga använde jag h&m, silver lining.

Jag tycker om att använda den här metoden med ett silver lack och sedan ett glitter över som ett topp lack, det ser ut som att det är hel glittrigt. För när man annars har glittriga naglar så brukar jag använda en svamp men det tar tid som man inte alltid har, så det här går mycket fortare och lättare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards